+31 (0)6 11351251 | info@vlasveld.nl

UW MAC VOOR SERVICE OPSTUREN NAAR VLASVELD COMPUTERS

Nadat u contact hebt opgenomen met Vlasveld Computers voor service, krijgt u een verzend doos toegezonden (indien gewenst) met daarin alles wat u nodig hebt om uw Mac terug te sturen naar Vlasveld Computers. Belangrijk: verzend uw Mac na aanvraag binnen 10 dagen voor reparatie. Als Apple uw Mac niet binnen 10 dagen na de oorspronkelijke serviceaanvraag heeft ontvangen, kan het reparatieaanbod door Vlasveld Computers worden geannuleerd. Als uw aanvraag openstaat, kunt u uw product voor reparatie naar Vlasveld Computers opsturen onder vermelding van het oorspronkelijke reparatienummer.
Voordat u de Mac opstuurt, voer dan de volgende stappen uit voordat u de Mac opstuurt voor reparatie. Als u het apparaat niet kunt inschakelen of als het niet reageert, probeer dan zoveel mogelijk stappen af te ronden:
1. Maak een reservekopie van uw gegevens. U hebt een reservekopie nodig als we de harde schijf (of SSD) in uw Mac tijdens de reparatie moeten wissen of vervangen. Vlasveld Computers is niet verantwoordelijk voor verlies van gegevens. Als u hulp nodig hebt bij het overzetten van uw data, dan kunnen wij dit verzorgen voor u. 2. Verwijder uw Mac uit Zoek mijn (en laat deze verwijderd zolang deze in reparatie is). Door Zoek mijn in te schakelen tijdens de reparatie loopt de reparatie vertraging op, omdat Apple uw Mac niet kan repareren als Zoek mijn Mac is ingeschakeld.

UW MAC VERPAKKEN

Verpak uw Mac goed in een stevige doos of in de doos die wij u hebben toegestuurd.
Belangrijk: - Voeg geen lichtnetadapter, stroomkabel, SD-kaart(en), toetsenbordbeschermer, afdekking voor de onderkant, schermafdekking of andere accessoires toe. - Voeg geen account- of wachtwoordgegevens toe. Uw privacy is belangrijk voor Apple.